ZMIANA SPOSOBU LOGOWANIA
Informujemy, ze wprowadzilismy logowanie do systemu eBankNet w dwoch krokach. Uzytkownik podaje najpierw login, akceptuje przyciskiem DALEJ, nastepnie system prosi o podanie hasla do systemu, po ktorego podaniu Uzytkownik moze zalogowac sie do eBankNet (przycisk ZALOGUJ).

Prosimy o zapoznanie sie z nowa instrukcja do systemu eBankNet, ktora opisuje wszystkie zmiany i nowe funkcjonalnosci systemu.

w wypadku problemow z wyswietlaniem niektorych stron, prosimy o odswiezenie pamieci przegladarki internetowej (klawisz F5)
Przed zalogowaniem
  • Sprawdź czy używasz szyfrowanego połączenia
    1. Czy adres rozpoczyna się od "https://" ?
    2. Czy w oknie przeglądarki widoczna jest ikona kłódki oznaczająca połączenie szyfrowane?
  • Zweryfikuj certyfikat strony (np. klikając na kłódce)
    1. Czy certyfikat został wystawiony dla właściwej domeny (adresu)
      ("e-bank.bsbransk.pl") ?
    2. Czy certyfikat jest ważny?
  • Chroń swoje hasła!
  • Nie udostępniaj nikomu haseł jednorazowych;
  • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł;
  • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję;
  • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu;
  • Zanim podasz haslo - sprawdz certyfikat strony;
  • Zawsze koncz prace korzystajac z polecenia "wyloguj"
Bezpieczeństwo
  • Nie wchodz na strone logowania korzystajac z odnosnikow otrzymanych e-mail'em lub znajdujacych sie na stronach nie nalezacych do Banku;
  • Nie odpowiadaj na zadne e-maile dotyczace weryfikacji Twoich danych (np. loginu, hasla) lub innych waznych informacji - Bank nigdy nie zwraca sie o podanie danych poufnych za posrednictwem poczty elektronicznej;
  • Przed potwierdzeniem operacji za pomoca kodu SMS uwaznie przeczytaj czy SMS dotyczy wlasciwego przelewu oraz czy numer rachunku na ktory wysylane sa srodki jest zgodny ze zleceniem
  • Unikaj przeklejania numerow rachunkow (uzywania opcji kopiuj/wklej, Ctrl+c/Ctrl+v, Ctrl+Insert/Shift+Insert), zalecane jest ich reczne wpisywanie do zlecen w systemie albo uwazna kontrola wklejanego numeru rachunku i porownanie tego numeru z oryginalnym kopiowanym numerem rachunku;
  • Nie przesylaj e-mailem zadnych danych osobistych (hasla, numery kart kredytowych itp.);
  • Na biezaco aktualizuj system operacyjny, przegladarki internetowe, java, flash player oraz oprogramowanie do obslugi plikow .pdf;
  • zawsze stosuj aktualne oprogramowanie antywirusowe oraz zapory (firewall);
Komunikat
Bank Spółdzielczy w Bransku przekazuje informację wystosowaną przez Związek Banków Polskich o pojawieniu się zagrożenia dla użytkowników bankowości internetowej. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z treścią komunikatu zamieszczonego na stronie internetowej
http://zbp.pl/dla-konsumentow/bezpieczny-bank/aktualnosci
Bank Spółdzielczy w Bransku zaleca stosowanie zasad bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej zawartych w komunikacie Związku Banków Polskich.
Uwaga!
W przypadku problemow z logowaniem do systemu eBankNet prosimy o kontakt z infolinia bankowosci elektronicznej - numer telefonu 85 7319555, w dni robocze pracy Banku - od poniedzialku do piatku, w godzinach 7:30 - 17:00
***
Informujemy, ze w wypadku planowanych i nieplanowanych przerw w dzialaniu systemu eBankNet informacje na ten temat widniec beda na glownej stronie Banku www.bsbransk.pl.
***
Korzystanie z tej strony bez zmiany ustawien dotyczacych cookies oznacza, ze beda one zamiesczane w Twoim urzadzeniu koncowym, na co wyrazasz zgode. Mozesz w kazdym czasie dokonac zmiany ustawien dotyczacych cookies w Swoim urzadzeniu koncowym. Wiecej szczegolow naszej Polityce cookies